tips från coachen

Några bra tips ..
Var med på idrotten fast du är förkyld
Gör sit ups utan madrass när du har problem med ryggen
Åk på personalfest på en tisdag och lägg dig två
Gå sedan till skolan dagen efter
När du nu är förkyld, drick 4 koppar varm choklad
Och ungefär 6 koppar te när du ändå är i farten
För att göra de ännu bättre, sov tre timmar när du kommer hem från skolan
.
De här är väldigt bra tips om du ...
Vill bli förkyld
Inte vill kunna sova
Vill gå och kissa flera gånger mitt i natten
.
Och när du ändå är uppe kan du passa på att ...
kolla på the big bang theori
Göra yoghurtglass med hallon i
Dricka ännu mer te
Nätshoppa
Läsa bloggar
.
Om om ni vill göra en yoghurtglass mitt i natten så ..
tar du vaniljyoghurt
Hallon
Socker
och blander och ställer in i frysen
.
Om ni vill nätshoppa mitt i natten kan ni besöka..
asos.com
nelly.com
chicky.com
monki.com
.
Och vill ni läsa bloggar så besök ..
lesfleur.blogg.se - min kusins blogg
hallonkram.blogg.se - min andra kusins blogg
angelicablick.se
lisaplace.se
m.m
/COACHEN

Kommentarer
Postat av: cumilla

Haha grymma tips, ska lätt prova !!

2011-12-09 @ 11:47:14
Postat av: emma

sjukt bra tips! ska testa alla !

2011-12-09 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0