lista

Matvanor:

Bästa maträtt? Grillad kycklingm mums
Bästa efterrätt? Nästan aaaallt med choklad!
Bästa dryck? Miniralvatten..
Hatdryck och maträtt? Hatar räkor, senap och wasabinötter
Bästa alkoholdryck? ...
Använder du smör på smörgåsen? haha ja
Smågodis eller färdiga påsar? Färdiga påsar, eller ja, marabou chokladkakor.
Bästa soppan? Amazing thais soppa, sjukt god
Favoritglass? Den nya twistern, några b&j, osv osv osv

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Ingen aning, men det blir inte så mycket eftersom enköping inte har så stort utbud
Har du mer skor än kläder? Nej, tyvärr..
Favoritplagg? Älskar klänningar.
Favoritfärg på kläder? Kan inte välja en färg.
Favoritfrisyr: Utsläppt, eller en slarvig fläta.
Bästa mönster: Har inte så mycket mönster, men måste väl vara lite svensk och säga ränder.
Bästa accessoar: Örhängen! örhängen och halsband.
Underkläder? Handlar i princip alla på H&M, söta och billiga.
Hatplagg? Hmm, jag skulle inte sätta på mig haremnsbyxor, men de passar på vissa.

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? jag pluggar, men ska snart börja sommarjobba.
Vad vill du bli? Funderar på något med ekonomi.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja det gör jag.
Är lönen viktigast? Klart lönen inte är det viktigaste, fast den spelar stor roll tycker jag.

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej.
Är otrohet okej? Nej verkligen inte.
Älskar du någon? Ja.
Betyder familjen mycket för dig? Ja väldigt mycket.
Vart åker du helst på semester? Till ett varmt land.
Bästa klimatet? Där det är varmt. Hatar Sveriges vinter.
Hemmafest eller krogen? haha ja, eftersom jag bara är 17 har jag aldrig varit på krogen.. så får väl säga hemmafest.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan, nu har jag flyttat och börjat blogga igen.

Vinnaren av veckans blogg har utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram och ha en fin måndag!

2011-05-30 @ 00:05:04
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: sandra. wicked.

Heej sötkaka! Ursäkta för ett sådant sent svar och att jag utsåg vinnaren utav veckans blogg så sent. Jag har vart sjuk och gjort en visit in på sjukhus b.la. men nu är jag på benen igen och hoppas givetvis du inte glömt mig. Gå in och se vinnaren utav dagens blogg här.



http://angelbynight.blogg.se/2011/june/vinnare-veckans-blogg.html



Kraaam Sandra

2011-06-07 @ 20:02:52
URL: http://angelbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0