FUTURE

Kul när man skriver ett helt inlägg och allt försvinner. Anyway, ska försöka att skriva det igen.. Har ingen aning om vad ja ska göra i framtiden. Eller, jag har ju funderat länge på att jag ska plugga till ekonom. Även om jag har över ett år på mig att bestämma på högskolan och jag har redan fått smått panik över vad jag ska plugga. Måste börja tänka på vad jag vill bli nu känner jag. . . Idag har jag gått i skolan, haft möte på jobbet och tränat med julia. Träningen gick bra .. vi körde på ungefär fyra maskiner och sen gjorde några sit ups, och kände oss väldigt duktiga. Mötet på jobbet gick också bra, snart är jag inte längre provanställd. De betyder att jag har jobbat på donken i snart 6 månader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0