hej

Sitter just nu och tänker på mina chokladbollar som står nere i kylen och väntar på att jag ska komma och äta upp dom. Har en paus i mitt pluggande och kollar på halv åtta hos mig. Kan ju vara ett av dom bästa programmen. Så fort det är slut ska jag äta mina chokladbollar/negerbollar/vad-du-nu-vill-kalla-dem-bollar. Passar perfekt till plugg. Kan inte bara sitta och plugga, måste kolla på tv, äta eller göra något annat medan annars blir jag för uttråkad, när de gäller allt förutom matte där jag känner att jag inte har alla hästarna i stallet just nu. Hälsningar till emma festis också, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: gissa...

vill också ha en hälsning ju ;( inte för att jag ska åka utomlands, men jo det ska jag ju! nästa vecka, då vill jag ha en hälsning :D jag vill också ha mer uppdateringar!! tack puss

2011-10-27 @ 14:21:26
Postat av: Emma

´men vad snygg man ska vara dåå! :D

2011-11-03 @ 17:16:23
URL: http://lesfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0