jag kan gråta först när dom har gått, ja mina känslor har jag svårt att lämna bort

Hejsan bloggen, eller julia och camilla. Idag har jag jobbat, fick sluta tidigare för andra gången skulle jag tro. En och en halv timme tidigare. Helt sjukt. Första timmen har jag prov, i engelska b. Pluggisen i mig har ångest eftersom jag alltid alltid pluggar till prov, men den här gången har jag inte ens öppnat boken. Känns väldigt konstigt och väldigt dåligt. Vi har två provtillfällen, så imorgon får ja råplugga så att de kanske går bättre på tisdag när vi har vårt andra provtillfälle. Och den här veckan har jag bestämt mig för att bli frisk, har varit sjuk så länge nu att jag bara längtar efter att gå till A3 med mina bruttor. Blev ju inte bättre precis när min boy som är superintresserad av stjärnor och sånt fick för sig att vi skulle ligga ute i fem grader och kolla på alla stjärnfall igår. Fast de va coolt, vi såg kanske 30 st stjärnfall. Ibland kan han vara bra romantisk.
thaimat från i torsdags. Vita elefanten måste vara det bästa som finns.
söt camilla från vår myskväll i fredags
chokladpraliner från belgien som pappa kom hem med
pontus leker pirat
och jag med, och här ser jag farlig ut

Kommentarer
Postat av: det kan du nog gissa

tycker att du är väldigt duktig som uppdaterar mer nu för min och julias skull!! duktig flicka, fortsätt så!

2011-10-20 @ 14:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0