Att ta saker förgivet

Jag har varit ifrån dig förut. Men inte såhär länge. Det känns inte hela kroppen att jag saknar dig, varenda millimeter värkar av längtan till dig. Varje minut tänker jag på dig. Hur underbarrt det ska bli att få krama om dig, känna din lukt och se ditt leende. Saker jag aldrig mer ska ta förgivet. För det är så lätt att man gör det. Tar sin kärlek förgivet, att den alltid finns där och att den alltid alltid kommer att göra det. Om det är något jag lärt mig under den här resans gång, är att man inte ska ta något förgivet. Jag har lovat mig själv att aldrig mer göra det. Saker som annars är vardagliga för dig, lär dig att uppskatta dom. Lär dig att uppskatta en puss på morgonen, att hålla handen, ja lär dig att uppskatta att ni grälar ibland. Att ni bryr er om varandra. Lär dig att inte ta något för givet och uppskatta livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0