och så var det de där med kärleken

Jag älskar att ligga tätt intill dig. Att känna dina hjärtslag. Andas in din doft. Jag älskar att gå runt i dina tröjor. känslan av att vara din. Att du från en sekund kan få mig att vara ledsen till att inte kunna hålla mig för skratt. Att du känner mig utan och innan. Att du vet när jag behöver prata, eller bara vara. Älskar att vår tystnad ändå kan säga tusen ord. När vi ligger och kollar in i varandras ögon. När du kollar på smöriga kärlekfilmer med mig, dåliga serier och att du åker med mig till affären när jag får akut choklad behov. Eller glass. Chips. Godis. Jag älskar att du inte är rädd att prata om vår framtid. Att du pratar om livet du vill ha med mig. Älskar att vakna av dina söta sms på morgonen. Att du kallar mig för din älskling. Att du väcker mig med pussar på morgonen. Att du alltid säger att du älskar mig innan vi somnar. Men mest av allt så älskar jag att du älskar mig. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar att du börjat blogga igen!!

2013-01-10 @ 12:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0